Ocean Express
Ocean Express

Ocean ExpressMusimy dopasować nadchodzące elementy tak aby wypełniły całą zaplanowaną przestrzeń. Chwytamy i przeciągamy elementy za pomocą myszki, obracamy element Spacją.

Instrukcje:
Chwytamy i przeciągamy elementy za pomocą myszki, obracamy element Spacją.
Więcej Gier:
Hidden Expedition: Titanic
Hidden Expedition: Titanic

Blox
Gra w której zbijamy 2 bloczki w tych samych kolorach.

Tennis Game
Zagraj w profesjonalnego tenisa i wygrywaj mecze. Możesz też zagrać turniej w którym biorą udział gwiazdy światowego tenisa.

Sheep Invaders
Owieczki atakują! Broń swojej fortecy przed atakiem owieczek. Strzelaj do zbliżających się zwierzaków aby to one nie dopadły Ciebie!

Roller Rush
Przenosimy się w lata 60-te do ówczesnego McDrive'a który nosi tutaj nazwę 'Drive N Dine'. Tam na parking zajeżdżają auta a w środku siedzą głodni ..

Tropix
Tworzymy linię 3, 4 lub 5-elementową z takich samych owoców. Linię tworzymy po skosie lub w poziomie.

Ocena Gry:
Twoja Ocena:
VN:F [1.9.22_1171]
Liczba Zagrań:  92472
Tagi:  
Na tej stronie znajdziesz tylko dobre gry online. Abra Games powstała z myślą o użytkownikach, którzy kochają gry online gdzie gra się zupełnie za darmo. Polecamy gry logiczne w których trzeba trochę ruszyć głową, gry symulacje gdzie wcielamy się w przeróżne postacie czy zawody i zachowujemy się jak w prawdziwym życiu obsługując klientów. Na uwagę zasługują także gry zręcznosciowe i gry wyścigi dla chłopców, a także gry dla dzieci takie jak gry platformowe gdzie biegamy i skaczemy oraz gry puzzle gdzie do pokonania mamy wiele poziomów z przesuwaniem i usuwaniem bloczków.