Ocean Express
Ocean Express

Ocean ExpressMusimy dopasować nadchodzące elementy tak aby wypełniły całą zaplanowaną przestrzeń. Chwytamy i przeciągamy elementy za pomocą myszki, obracamy element Spacją.

Instrukcje:
Chwytamy i przeciągamy elementy za pomocą myszki, obracamy element Spacją.
Więcej Gier:
Mini Golf
Mini golf to gra dla wytrawnych graczy. Skup się i traf do dołka.

Falafel King
Falafel King

Rubble Trouble
Jesteś inżynierem na budowie. Twoim zadaniem jest destrukcja budynków.

Kingdom Rush
Świetna gra typu "Obrona Wieży" gdzie ustawiasz zasieki dla wrogów chcących zaatakować Twoje królestwo. W każdym poziomie masz do wykonania misję ..

Drive and Dodge
Jeździsz autkiem wyścigowym po labiryncie i musisz tak pozbierać wszystkie gemy aby nie zderzyć się ze swoim przeciwnikiem. Jeździsz żółtym ..

Niebieski Ludek
To świetna gierka platformowa w której biegamy i skaczemy małym niebieskim stworkiem. Naszym zadaniem jest dotrzeć do wyjścia po drodze zbierając ..

Ocena Gry:
Twoja Ocena:
VN:F [1.9.22_1171]
Liczba Zagrań:  91447
Tagi:  
Na tej stronie znajdziesz tylko dobre gry online. Abra Games powstała z myślą o użytkownikach, którzy kochają gry online gdzie gra się zupełnie za darmo. Polecamy gry logiczne w których trzeba trochę ruszyć głową, gry symulacje gdzie wcielamy się w przeróżne postacie czy zawody i zachowujemy się jak w prawdziwym życiu obsługując klientów. Na uwagę zasługują także gry zręcznosciowe i gry wyścigi dla chłopców, a także gry dla dzieci takie jak gry platformowe gdzie biegamy i skaczemy oraz gry puzzle gdzie do pokonania mamy wiele poziomów z przesuwaniem i usuwaniem bloczków.