Ocean Express
Ocean Express

Ocean ExpressMusimy dopasować nadchodzące elementy tak aby wypełniły całą zaplanowaną przestrzeń. Chwytamy i przeciągamy elementy za pomocą myszki, obracamy element Spacją.

Instrukcje:
Chwytamy i przeciągamy elementy za pomocą myszki, obracamy element Spacją.
Więcej Gier:
Turtle Odyssey
Bohaterem tej platformowej gry dla dzieci gdzie przenosimy się do podwodnego świata jest żółwik o imieniu Ozzi, który chodzi, skacze i zbiera skarby. ..

Horsey Racing
Gra dla dzieci gdzie ścigasz się kucykami. Wybierz Quick Race aby wziąć udział w pojedynczym i fascynującym wyścigu lub Tournament aby wziąć udział w ..

Klasyczny Mahjong
Klasyczny Mahjong

Clash n Slash
Strzelanka kosmiczna gdzie bronisz swojego imperium przed atakiem najeźdźców.

Bejeweled
Zamieniamy sąsiednie bloczki tak aby ułożyć 3 jednakowe diamenty obok siebie w pionie lub w poziomie.

Poszukiwacz Złota
Bawimy się w poszukiwacza skarbów. Musimy pomóc staruszkowi uzbierać odpowiednią ilość pieniędzy.

Ocena Gry:
Twoja Ocena:
VN:F [1.9.22_1171]
Liczba Zagrań:  92631
Tagi:  
Na tej stronie znajdziesz tylko dobre gry online. Abra Games powstała z myślą o użytkownikach, którzy kochają gry online gdzie gra się zupełnie za darmo. Polecamy gry logiczne w których trzeba trochę ruszyć głową, gry symulacje gdzie wcielamy się w przeróżne postacie czy zawody i zachowujemy się jak w prawdziwym życiu obsługując klientów. Na uwagę zasługują także gry zręcznosciowe i gry wyścigi dla chłopców, a także gry dla dzieci takie jak gry platformowe gdzie biegamy i skaczemy oraz gry puzzle gdzie do pokonania mamy wiele poziomów z przesuwaniem i usuwaniem bloczków.